Om eerlijk te zijn, en dan zijn we heel even eerlijk, lag dit persbericht al in het grijze archief: plop.

Een keten als Etos, waarvan de marketingafdeling mailt dat een van de filialen vernieuwd is, staat niet bovenaan het nieuws-lijstje.

Toch visten we het stuk er weer uit. Dat kwam omdat ‘Al 28 jaar’ ons blik had gevangen en bleef hangen. Maaike Aarts, zo meldt de tekst is al sinds 1995 Etos-winkelbaas in Zaandijk. En daar nemen wij onze pet voor af! We plaatsen het persbericht 1:1 en beloven binnenkort een bezoek te brengen aan haar vernieuwde filiaal.

Persbericht 1:1

Mooi vernieuwde Etos Zaandijk opent 26 april

Zaandijk, 20 april 2023 – Momenteel wordt de Etos aan de John Lennonstraat in Zaandijk flink verbouwd. Woensdag 26 april gaat de compleet vernieuwde winkel open. Dan knipt om 8:30 uur onderneemster Maaike Aarts het lint door. Klanten die op die dag 15 euro besteden, mogen aan het digitale Rad van Fortuin draaien.

De verbouwing van Etos Zaandijk blijft binnen de bestaande muren. Dankzij een indeling volgens het allernieuwste concept voelt het straks binnenin wel veel ruimer aan. Er komt een moderne beauty- en geurenafdeling met keuze uit verschillende merken. De afdeling met gezondheidsproducten wordt eveneens totaal vernieuwd. Je vindt daar onder andere nog meer vitamines, supplementen, braces en van alles voor wondverzorging.

Al 28 jaar

Etos Zaandijk is al 28 jaar van onderneemster Maaike Aarts. Zij startte op 15 maart 1995 met de winkel in het toen net opgeleverde winkelcentrum Rooswijk:

“Vanaf begin af aan bevalt het ons hier goed. Het is een mooie wijk met vriendelijke mensen. Die fijne sfeer zit ook in de winkel. Het is altijd gemoedelijk bij ons!”

Etos Zaandijk voldoet aan alle kwaliteitseisen voor de drogisterij en heeft het Groene Plus-certificaat, dat garant staat voor deskundig advies bij zelfzorg. Uiteraard geven de medewerkers ook graag advies over beauty, huidverzorging en gezondheidsproducten. “We helpen klanten met alledaagse en persoonlijke oplossingen om zich iedere dag lekker in hun vel te laten zitten”, aldus Maaike Aarts.

Hier zie je Etos Aarts Zaandijk in 1995:

Foto boven: Etos Aarts Zaandijk nu. Ondernemer Maaike Aarts staat in het midden en draagt een witte sjaal.