Natte voeten in de Kameelstraat (Wormer)

De brandweer kreeg gister, dinsdag 24 mei, de melding dat er brand zou zijn in de Kameelstraat. Het bleek te gaan om het appartementencomplex boven de basisschool Weremere.

Of er ook echt brand was, is nog onduidelijk. Wel werden de bewoners boven de basisschool wakker met natte voeten.

Door Lysa te Riele

In het appartementencomplex was een waterleiding gesprongen en dat zorgde voor veel wateroverlast bij meerdere bewoners. De kapotte leiding is wel gevonden, maar de schade was groot en sommige bewoners moesten op zoek naar een andere tijdelijke woning.

Het gebouw bestaat uit de basisschool en daarboven de woningen. Als gevolg van overlast werd de school ontruimd. De hele dag mochten er, vanwege de veiligheid, geen leerlingen en ouders naar binnen.

Ook de brandweer kwam eraan te pas. De school gaat vandaag weer open. Ze zijn blij met alle hulp die ze hebben gekregen om alles weer netjes te krijgen.

Foto: Lysa te Riele
Deel dit artikel:

Reageren? Ja, graag! Houd je aan onze regels

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.