Noord-Holland zoekt pop-up plekken

De provincie Noord-Holland stelt 50.000 euro beschikbaar voor tijdelijke activiteiten in bijzondere leegstaande gebouwen.

Het bedrag wordt verdeeld over vijf creatieve ideeën die een leegstaand pand nieuw leven in kunnen blazen.

V&D? Rozenhof? Hembrug? Bruynzeel? Mercurius? Zaandijkerkerk? Ergens op de Achtersluispolder? ABN Amro?

V&D is onze gedroomde locatie. Anders staat het zomaar 5 jaar leeg. Pop-up! NU! (of is V&D geen monument?)Het gaat volgens de provincie vooral om monumenten doe leeg staan of dreigen leeg komen te staan. Initiatieven zijn bijvoorbeeld tentoonstellingen, theatervoorstellingen en streekmarkten.

Een jury kiest uit alle inzendingen vijf creatieve ideeën die beloond worden met 10.000 euro.

Creatieve ideeën voor tijdelijke activiteiten in herbestemmingslocaties kunnen t/m 13 april 2016 ingezonden worden. Belangrijk is dat de eigenaar van de herbestemmingslocatie akkoord is met de inzending en de pop-up activiteit een breed publiek trekt.

3 reacties op Noord-Holland zoekt pop-up plekken

  1. Resi schreef:

    Is Mercurius niet verkocht? Zag een Lassie vlag op het dak.

Hier vind je onze regels

Reageren? Ja, graag!

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *