‘Beste redactie,

Onze vereniging bestaat dit jaar 100 jaar. In het kader van dit jubileum organiseren wij een aantal evenementen. Zou u onderstaand artikel willen plaatsen.’

Jaaaaaaaaaa! Dus. Ja! Dit vinden we topberichten! Zodemieters nog an toe, dit is waar we voor bestaan: een vereniging die al 100 jaar zorgt voor sociale samenhang, beweging, plezier, geschiedenis en invulling… het is ons een eer.

Persbericht 1:1

Kracht & Vlugheid bestaat 100 jaar

“De Gymnastiek- en sportvereniging Kracht & Vlugheid bestaat dit jaar 100 jaar. In het kader van dit jubileum geven zij zaterdag 23 september 2017 een demonstratie. Voor deze gelegenheid wordt de Gedempte Gracht bij de muziekkoepel omgetoverd tot een gymzaal. Er zullen drie demonstraties van een kwartier worden gegeven door een enthousiaste groep turn(st)ers en freerunners, om 11:00, 12:00 en 13:00 uur. Komt dat allen zien! En neem de buren mee…. het is uiteindelijk Burendag…”

En als er plaats over is in de krant kunt u misschien ook bijgaande foto plaatsen? Bij voorbaat dank en met vriendelijke groeten…

De meegeleverde foto staat hieronder. Boven dit stuk hebben we een foto van de club geplaatst uit 1917.