Creatief campagne voeren, deel 2: bitterballen, bierviltjes en billboards

lieke van schie volkstem copy

Die moderne borden met de affiches van alle partijen op een rijtje… wij vinden het maar niks. Gelukkig doen ze het in Wormerland op de ouderwetsche manier.

Vorige week deel 1 van het creatief campagevoeren met ‘Guerrilla cleaning’ van ROSA, de trailer van POV, de auto’s van D66 en DZ en de step van Maikel Kat.

Vandaag deel 2: billboards, busje en bierviltjes van de Volkstem (boven), bitterballen van de VVD (onder), mega-billboard van D66, spandoeken van DZ en een fietstocht van de PvdD.

DZ doet het met spandoeken.

 

Maikel Kat (Volkstem) met billboards.

Dat kan groter! (D66)

En ook zonder auto…

En met…

2 Reacties op Creatief campagne voeren, deel 2: bitterballen, bierviltjes en billboards

  1. Judit Raa says:

    Haha, die bitterballen had VVD van de Partij voor de Dieren gepikt, dus niet bepaald creatief. :-) De PvdD deelde weken geleden al (plantaardige) bitterballen uit op het Stadhuis.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>