Creatief campagne voeren, deel 2: bitterballen, bierviltjes en billboards

Die moderne borden met de affiches van alle partijen op een rijtje… wij vinden het maar niks. Gelukkig doen ze het in Wormerland op de ouderwetsche manier.

Vorige week deel 1 van het creatief campagevoeren met ‘Guerrilla cleaning’ van ROSA, de trailer van POV, de auto’s van D66 en DZ en de step van Maikel Kat.

Vandaag deel 2: billboards, busje en bierviltjes van de Volkstem (boven), bitterballen van de VVD (onder), mega-billboard van D66, spandoeken van DZ en een fietstocht van de PvdD.

DZ doet het met spandoeken.

 

Maikel Kat (Volkstem) met billboards.

Dat kan groter! (D66)

En ook zonder auto…

En met…

2 Responses to Creatief campagne voeren, deel 2: bitterballen, bierviltjes en billboards

  1. Judit Raa schreef:

    Haha, die bitterballen had VVD van de Partij voor de Dieren gepikt, dus niet bepaald creatief. 🙂 De PvdD deelde weken geleden al (plantaardige) bitterballen uit op het Stadhuis.

Hier vind je onze regels

Reageren? Ja, graag!

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.