A8-A9 Café in Assendelft

Op 21 mei wordt een A8-A9 Café georganiseerd in het Wapen van Assendelft. Projectleider Harry van der Pijl praat omwonenden bij terwijl er ook aandacht is voor “Ruimtelijke ontwikkelingen en gezondheid”.

De om- en aanwonenden worden deze avond bijgepraat over de laatste stand van zaken over de verbinding A8-A9. Ook wordt er uitgelegd hoe het proces de komende periode gaat verlopen. De projectleider van de verbinding A8-A9, Harry van der Pijl is aanwezig om vragen te beantwoorden.

Ruimtelijke beslissingen kunnen onze gezondheid beïnvloeden. Verzet tegen de aanleg van een tunnel kan tot stress een hoge bloeddruk leiden, terwijl geluidhinder en trillingen ervoor kan zorgen dat mensen slecht slapen. In het A8-A9 Café zal Ingrid Zandt van GGD Kennemerland over dit onderwerp spreken.

Voor woensdag 20 mei, 12.00 uur moeten belangstellenden zich aanmelden via  a8-a9@noord-holland.nl.

Het Wapen van Asssendelft is te vinden aan de Dorpsstraat 533 in Assendelft.

Hier alle eerdere berichten over de A8-A9-verbindiing op De Orkaan.

4 reacties op A8-A9 Café in Assendelft

  1. Hans Kuyper schreef:

    Verzet tegen een tunnel kan tot hoge bloeddruk leiden? Nou, dat moet dan maar.

  2. Kees Tempelaar schreef:

    Wellicht dat hierdoor het onderzoek en de daaruit voortvloeiende maatregelen voor koog, oostzijde en kogerveld in een stroomversnelling komen

  3. Danny Maas schreef:

    Ga er denk ik wel even naar toe. Iedereen klaagt vaak over de provinciale weg, terwijl onderzoek uit wijst dat je maar 2 minuten langer onderweg bent in de spits.
    Ook het kruispunt bij de Forbo zou beter zijn als de stoplichten beter waren afgesteld. Dat kan een kleuter nog zien.
    Allemaal simpele aanpassingen die geen miljardeninvestering nodig hebben.
    Maar daar krijgen de kortzittende raadsleden natuurlijk geen zakken geld voor, en je moet toch je slag slaan.

  4. ieaa schreef:

    Ik heb in mijn hele leven werkelijk waar nog nooit iemand uit de omgeving Krommenie/ Assendelft horen klagen over de provinciale weg. Dat daar sprake van zou zijn, hoor ik pas nu de plannen over het doortrekken van de snelweg concreter zijn geworden. Wordt dat gebruikt als argument? Zo ja, is er dan ooit een goed onderzoek uitgevoerd naar de overlast? Wat heb ik gemist?

Hier vind je onze regels

Reageren? Ja, graag!

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *