Tata Steel en Schiphol sluiten zich aan bij het succesvolle partnerteam van Marketing Zaanstreek. 

Vanmiddag zullen Henrik Adam, Vice President European Corporate Affairs bij Tata Steel Limited en Ruud Sondag, CEO van Royal Schiphol Group in de Zaanstore aan het Stadhuisplein hun handtekening zetten onder een vijfjarig commercieel partnership met Zaanstad. 

Zaanstad Marketingdirecteur Anneke Wijdogen is blij: 

β€˜Hendrik en Ruud stonden al geruime tijd op mijn wishlist. Maar ere wie ere toekomt: het was General Manager Eric Nederhand van Olam Cocoa die de oldboys over de streep trok. Eric gebruikt onze organisatie al langer voor de broodnodige greenwashing van zijn activiteiten. Met succes. Zo kregen we het bijvoorbeeld samen voor elkaar dat het persbericht over hun donatie van 1500 euro aan kinderboerderij ’t Weidje in Wormer integraal werd overgenomen door Rodi.’ 

Marketing Zaanstreek heeft tot doel het imago van de Zaanstreek te versterken. Daarbij staat het aloude motto β€˜wie betaalt bepaalt’ hoog in het vaandel. 

De woordvoerder van Tata Steel-Vice President European Corporate Affairs Henrik Adam, is minimaal zo blij als Anneke. Hij kan zijn lachen niet inhouden als hij onze meldt:

β€˜Voor een klein bedrag krijgen we niet alleen naams- en logovermelding op Zaans.nl met link naar onze eigen website, maar ook exposure naar keuze in hun nieuwsbrieven en exclusieve ontbijtjes met de burgemeesters en wethouders van de Zaanstreek!’

(Hij voegt daar nog een hoop aan toe, dat door het geschater slecht verstaanbaar is, maar we vangen nog net op dat ze ook nog 10% korting op aankopen bij de Zaanstore krijgen). 

Schiphol wilde niet reageren, maar liet weten dat er miniatuurvliegtuigen en andere Schipholproducten aan het Zaanstore-assortiment worden toegevoegd.

Liever luisteren?