Toeristische Oscar voor Metropool Amsterdam

Amsterdam Marketing is in de prijzen gevallen voor de prestigieuze Ulysses Award van UNWTO, het officiële toeristisch agentschap van de Verenigde Naties. De onderscheiding wordt beschouwd als de ‘Oscar’ binnen de toeristische sector.

Amsterdam krijgt de prijs voor de structurele regionale samenwerking. Het winnende project, ‘Amsterdam Bezoeken, Holland Zien’, zet de aantrekkingskracht van Amsterdam in om internationale bezoekers te verleiden ook de regio te ontdekken.

Dennis Straat, wethouder van Zaanstad en bestuurlijk trekker van het thema Toerisme in de Metropoolregio Amsterdam feliciteert Amsterdam Marketing van harte met deze award:

“Bezoekers zijn ontzettend belangrijk voor onze economie, maar geven ook druk op sommige populaire plaatsen. Spreiding van bezoekers over de regio is daarom essentieel; met Amsterdam Bezoeken, Holland Zien zijn we hier gezamenlijk al jaren succesvol mee bezig. Deze prestigieuze internationale award voor Amsterdam Marketing als uitvoerend partner van het project bewijst dat we op de goede weg zitten.”

Hier de videopitch van ‘Amsterdam Bezoeken, Holland Zien

 

Hier vind je onze regels

Reageren? Ja, graag!

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *